לוקרים

בשבוע האחרון יצא לי להיתקל בהרבה נשים שסיפרו לי שהכניסה לבית שלהן תמיד מבולגנת.

הילדים מגיעים מורידים את התיק, הנעליים, הבגדים והגרביים ופשוט זורקים אותם על הרצפה איפה שהם הורידו אותם ואז נוצר שביל וצריך לרוץ אחריהם לאסוף.. נשמע מתסכל ממש!

בשיטה שלי ליצירת סדר וארגון. אני דוגלת בגישת ללכת עם הזרם ולא נגדו. רק ככה הסדר שניצור באמת ישאר לאורך זמן וכבונוס אנחנו נהיה פחות מתוסכלות מבני הבית… אז מה זה אומר בעצם?

בואי נודה בזה, כשאנחנו מגיעים הביתה (בכל גיל) הדבר הראשון שאנחנו רוצים לעשות זה להוריד מעלינו כמה שיותר מהר את הבחוץ, התיק, המעיל, הנעליים, הדואר המפתחות וכל מה שנמצא לנו ביד באותו רגע. אז ברור שהתיק או הילקוט לא באמת יגיעו עד החדר. מה הפתרון? ליצור עמדת לוקרים בכניסה שבה ישימו את כל הדברים.

עמדת הלוקרים אצלנו בבית בנויה מכונניות הספרים בילי של איקאה אותם הפכתי ללוקרים אישיים. הנעליים, התיקים והמעילים נמצאים שם מראש! אין לנו עוד נעליים בחדר שינה או משהו כזה. אם ליד הדלת נועלים אותם וליד הדלת חולצים אותם – אז שם הם יהיו! כונניות הספרים בילי הן המועדפות עליי כי אפשר להתאים אותן לכל צורך.

את המדפים של הכוננית ריכזתי בחלק התחתון של הכוננית בשביל נעליים, בחלק העליון שלה תלינו ווים של 3M בשביל צעיפים, ג'קטים ומעילים ובאמצע בין לבין יש מקום לתיקים. בנוסף תליתי על הדלת כיסים גם כן מאיקאה (מחלקת אמבטיות) שבהם יש כל מיני דברים נוספים שצריך כשיוצאים מהבית כמו משקפי שמש או קרם הגנה, כי פייר, אם זה היה באמבטיה לא הייתי טורחת.. בחורף אפשר לשים כפפות וכובעים ועוד.

billy locker
הלוקרים מבפנים – בבית הקודם

הייתרונות של הלוקרים הם:

– בסוף השימוש הדלת נסגרת ולא רואים מה יש בפנים!!!

– לשים דברים בלוקר זה הכי אייטיז ולכן זה מאוד מגניב!

– לוקר הוא חלל קטן שצריך להפוך אותו להכי אפקטיבי שיש וזה מעודד יצירתיות, כיף לארגן אותו ולקשט אותו 🙂

– לכל דייר בבית מגיע לוקר משלו, פינה אישית שלו במרחב הציבורי.

– המרחב הציבורי נשאר נקי מחפצים אישיים.

– גם ככה כשתצאו מהבית תצטרכו את כל הדברים האלה ליד הדלת…

– כשעוברים דירה השיטה עוברת כמו שהיא 🙂

img_2033

הלוקרים מבחוץ – בבית החדש

בנוסף לעמדת הלוקרים דאגתי למקום עבור עוד כמה דברים שאנחנו רוצים להיפטר מהם בכניסה. הוספתי עמדה עבור המטריות באמצעות מתקן לשקיות מאיקאה.

את אחת הדלתות צבעתי בצבע גיר שמיועד לזכוכית.

המפתחות שלנו תלויים על מתלה שנקנה במקס סטוק.

בשביל הדואר רכשתי שלוש תיבות דואר מעץ שקניתי בחנות יצירה וצבעתי בצבעים אקריליים. יש לנו תיבה אישית לכל אחד ותיבה לבית.

 

 

כתיבת תגובה